Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor mentionate mai jos, de aceea recomandam citirea cu atentie a acestora.
Administratorul site-ului https://www.bricomall.ro/ este LIVRARE COLET SRL care este inregistrata la Registrul Comertului avand Codul Unic de Inregistrare: 50169902, J23/4004/2024, Voluntari, strada Galata, nr 55, judetul Ilfov. Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor mentionate mai jos, de aceea recomandam citirea cu atentie a acestora.
Produsele sunt livrate doar prin intermediul CURIERATULUI RAPID in 24-48 de ore de la confirmarea telefonica din partea noastra. In functie de disponibilitatea produselor si/sau destinatia dorita cat si de perioadele aglomerate de sarbatori sau conditii meteo nefavorabile, livrarea poate fi intarziata pana la 2 saptamani. Pentru expeditiile nelivrate in termen de trei zile de la confirmarea comenzii, va rugam sa ne anuntati telefonic!
https://www.bricomall.ro/ isi rezerva dreptul de a modifica aceste prevederi fara nicio notificare prealabila. Preturile produselor afisate sunt exprimate in RON si contin TVA.
Toate comenzile vor fi confirmate telefonic de catre un operator inainte de livrare.
NOTA: produsele incluse in categoria drujbe, motocoase, tocatoare electrice, zdrobitoare electrice, NU VIN ASAMBLATE!
https://www.bricomall.ro/ nu garanteaza culoarea si/sau nuanta unui produs comandat de pe site, astfel produsele comandate pot diferi de culoare fata de cele din pozele de pe site.
Imaginile folosite au caracter informativ și pot varia sau diferi ocazional față de caracteristicile produselor prezentate.
Toate produsele si serviciile prezentate pe acest SITE sunt disponibile in limita stocului fizic disponibil. In cazul epuizarii stocului reprezentantul va oferi alternative prin prezentarea altor produse/servicii asemanatoare ca si aspect si/sau specificatii tehnice cu produsul/serviciul comandat al carui stoc s-a epuizat.
1. Drepturi de autor
Intregul continut al site-ului https://www.bricomall.ro/ imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, scripturi, programe si alte date - este protejat de Legea dreptului de autor precum si de alte legi privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul scris al https://www.bricomall.ro/ a oricaror elemente mentionate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare.
2. Accesul la informatiile de pe site
https://www.bricomall.ro/ nu le confera utilizatorilor site-ului dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau contrar intereselor https://www.bricomall.ro/.
3. Limitarea raspunderii pentru produse si servicii
Produsele si serviciile sunt oferite exact in forma in care vin de la producator si, de asemenea, IN LIMITA STOCULUI DISPONIBIL.
https://www.bricomall.ro/ nu isi asuma nicio responsabilitate referitor la scopul achizitionarii produselor de pe acest site de catre clienti, si nici in ceea ce priveste modul de utilizare a produselor si a eventualelor prejudicii provocate de utilizarea lor in mod necorespunzator.
https://www.bricomall.ro/ nu poate garanta disponibilitatea in stoc a tuturor produselor afisate. Imaginile publicate pe site au titlu informativ, iar produsele livrate pot diferi uneori de imaginile prezentate (culoare, accesorii, aspect, etc.). Pentru fiecare dintre produsele postate pe site-ul https://www.bricomall.ro/, ne rezervam dreptul de a modifica fara preaviz atat specificatiile cat si preturile acestora. Site-ul nostru nu isi asuma nici o responsabilitate referitoare la scopul achizitionarii produselor, si nici in ceea ce priveste modul de utilizare a acestora. Lansarea comenzii, e-mail-ul care se transmite automat dupa primirea comenzii si discutiile purtate telefonic, prin e-mail sau prin orice alte mijloace, cu personalul https://www.bricomall.ro/ nu constituie acceptarea ferma a comenzii.
4. Limitarea raspunderii pentru preturi
Preturile prezentate pe https://www.bricomall.ro/ sunt exprimate in moneda RON si includ TVA insa nu includ cheltuielile de livrare. Pretul de achizitie tiparit pe factura va fi acelasi cu cel stabilit de consultantul de vanzari in momentul confirmarii comenzii ca fiind comanda ferma.
5. Limitarea raspunderii pentru livrare
TOATE COMENZILE VOR FI CONFIRMATE TELEFONIC DE CATRE UN REPREZENTANT https://www.bricomall.ro/ - INAINTE DE LIVRARE.
Comenzile se livreaza, de regula, in 1-2 zile lucratoare curier rapid. Acest timp decurge din momentul confirmarii telefonice a comenzii de catre un reprezentant al magazinului. Comenzile postate pana in ora 12:00 vor fi prelucrate si expediate in aceeasi zi (in limita stocului disponibil), urmand a se stabili telefonic situatia comenzii. Produsele vor fi expediate prin intermediul unei firme de curierat, costurile de expediere si ramburs fiind suportate de catre cumparator. Suma specificata pe factura reprezinta costul final ce trebuie achitat de catre comparator.
Plata se face ramburs curierului rapid sau se poate efectua in avans.
Comanda minima plasata pe site, trebuie sa fie de minim 30RON !
https://www.bricomall.ro/ nu poate fi considerat responsabil pentru neonorarea unei comenzi din cauze de forta majora.
6. Confidentialitate
https://www.bricomall.ro/ respecta legile in vigoare privind confidentialitatea datelor, angajandu-se totodata sa nu transmita datele personale ale utilizatorilor acestui site catre terti si sa le utilizeze numai in scopul stabilirii contactului cu clientii sai precum si in scopul informarii acestora asupra aspectelor legate de functionarea site-ului si a ofertelor acestuia.
Orice informatie furnizata de catre dumneavoastra va fi considerata si va reprezenta consimtamantul expres ca datele dvs. personale sa fie folosite de https://www.bricomall.ro/ in conformitate cu scopurile mentionate mai jos:
- pentru a ne asigura ca prezentarea site-ului este relevanta pentru nevoile dumneavoastra
- pentru a va confirma produsele pe care le-ati comandat in sistem online, cantitatea exacta si a va furniza informatii suplimentare cu privire la aceste produse
- facturarea produselor comandate de dumneavoastra
DATELE CU CARACTER PERSONAL VOR PUTEA FI DEZVALUITE FARA CONSIMTAMANTUL DUMNEAVOASTRA DOAR IN CAZ DE LITIGII / DISPUTE PRIVIND FRAUDELE SI NUMAI INSTITUTIILOR ABILITATE.
7. Garantia Produselor
Produsele comercializate prin intermediul site-ului https://www.bricomall.ro/ beneficiaza de garantie (conform normelor legislative in vigoare) – aceasta fiind oferita pentru fiecare produs in parte.
Certificatul de Garantie va fi tiparit intotdeauna pe spatele facturii sau va fi expediat pe e-mail impreuna cu factura, dupa confirmarea comenzii.
Pentru acordarea garantiei, produsele trebuie insotite de factura si certificatul de garantie, accesoriile aferente (daca este cazul) cat si de ambalajele (cutiile) originale ale produselor.
Daca aceste conditii nu sunt respectate, dupa receptionare - se va face o evaluare a produsului, https://www.bricomall.ro/ rezervandu-si dreptul de a estima valoarea actualizata a produsului (intotdeauna se va comunica telefonic cu clientul valoarea rezultata in urma estimarii produsului).
In cazul expedierii unui produs catre service pentru garantie, acesta trebuie sa soseasca exclusiv prin CURIERAT RAPID / POSTA ROMANA si cu taxele de expediere achitate de catre client.
In cazul in care pentru produsul expediat la garantie se constata disfunctionalitati, vicii ascunse sau nereguli de functionare, costurile de expeditie pentru coletul cu produsul reparat in perioada de garantie, este suportat de catre https://www.bricomall.ro/.
Pentru produsele returnate pentru garantie si la care nu se constata nereguli, Clientul va suporta si taxele de returnare.
8. Dreptul de returnare a produselor
RETURNARE PRODUSE, IN VEDEREA RAMBURSARII (RENUNTAREA LA CUMPARARE DE CATRE PERSOANELE FIZICE):
Coletele retur se pot trimite exclusiv prin Fan Courier, costul transportului fiind suportat de catre cumparator.
Pentru a solicita returnarea unui produs (in termenul legal de 14 zile calendaristice de la primirea coletului), va rugam sa ne contactati telefonic. Costurile de expediere si ramburs sunt suportate de catre cumparator.
Datele bancare sau postale pentru rambursare (nume complet titular, IBAN fara spatii si banca sau nume, adresa si oficiu postal) se expediaza pe e-mail, la adresa contact@https://www.bricomall.ro/, precizandu-se, totodata, si numele pe care s-a efectuat comanda, un numar de telefon precum si seria si nr. facturii. Comandand in magazinul nostru, va dati acordul pentru returnarea banilor prin una dintre cele doua metode precizate.
Nu se trimit colete cu ramburs.
Taxa de expediere catre noi o suporta clientul. In cazul in care clientul realizeaza o comanda si returneaza produsul/produsele, acestuia i se va reduce taxa de transport din contravaloarea comenzii. Dreptul de renuntare la cumparare este valabil doar pentru clientii persoane fizice.
Conform OUG nr. 34/2014, renuntarea la cumparare se poate notifica in scris in termen de 14 zile calendaristice (termen in care se si expediaza produsul inapoi, dupa trimiterea notificarii).
Abuzul de orice fel duce la blocarea contului de client iar sistemul nu va va mai permite sa efectuati comenzi pe site-ul https://www.bricomall.ro/.
Atentie! Produsele returnate trebuie sa fie intacte si curate, inclusiv ambalajele acestora (pentru care se foloseste ambalaj protector suplimentar, asa cum ati primit produsul ambalat). Daca produsele au fost deteriorate si nu mai pot fi comercializate, acestea pot fi reevaluate valoric. Produsele care fac parte din categoria lenjeriilor intime nu se pot schimba sau returna.
Pentru stabilirea condiţiilor de returnare a produsului, contactati-ne la adresa de e-mail din pagina de contact in care sa specificati motivul pentru care returnati produsul impreuna cu o poza a defectului vizibil (in cazul in care este posibila fotografierea) sau folositi formularul de retur din cadrul site-ului. Va multumim!
Nota:
Pentru produsele returnate in vederea rambursarii valoarea transportului in cazul returului nu va fi restituita, clientul va primi doar contravaloarea bunurilor achizitionate fara taxa de transport.
Conform O.G. Legea nr. 449/2003 și U.G. 34/2014 care descriu condițiile de acceptare a retururilor din partea cumpărătorilor, returul se poate face doar de catre persoanele fizice.
Conform legislatiei in vigoare politica de retur a produselor se aplica numai pentru achizitiile facute de persoane fizice, astfel RETURURILE intr-e doua societati nu sunt acceptate, produsele beneficiaza de GARANTIE si/sau de service.
Persoanele juridice, incluzând aici și PFA-urile, vor trebui să respecte prevederile din certificatul de garanție, care menționează condițiile de acordare și refuzare a cererii de reparatie pe garanție.
Produsele achizitionate se pot returna conform O.G. 34/2014 insotite de certificatul de garantie si in aceeasi stare in care au fost receptionate de Cumparator, in termen de 14 zile de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Nu se accepta pentru returnare produsele purtate sau care prezinta modificari fizice.
Pentru produsele folosite banii nu se vor returna, acestea pot beneficia de garantie 24 luni de la data achizitionarii.
Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.
Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.
Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.
Banii se returneaza in termenul legal de maxim 14 zile.
In cazul in care clientul a beneficiat de Livrare Gratuita (costuri de livrare suportate de https://www.bricomall.ro/), la returnarea banilor se va scadea contravaloarea livrarii din suma de returnat.
Procedura de retragere din contract
Consumatorul informeaza https://www.bricomall.ro/ cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (preferabil e-mail). Consumatorul are la dispozitie 14 zile calendaristice de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.
Obligatiile care revin consumatorului
Produsele sunt inmanate https://www.bricomall.ro/ personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile calendaristice de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
Retur de produse
Returnarea produselor se face prin Posta Romana / Curier Rapid iar solicitarea returului se poate acorda pentru:
- Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise.
- Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa nu acceptati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
- Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.
Solicitarile de retur se notifica pe site-ul nostru catre Departamentul Suport Clienti in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Coletele returnate fara o notificare prealabila NU vor fi receptionate.
De asemenea, NU putem prelua coletele returnate cu ramburs.
Va recomandam sa expediati produsele prin Posta Romana / Curier Rapid.
Mentiune
In toate cazurile mentionate mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Produsele nu trebuie sa prezinte modificari fizice, lovituri, zgarieturi, socuri, urme de folosire si/sau interventii neautorizate etc. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea acestora duce la refuzarea returului.
Nota: In cazul comenzilor plasate pe site, daca se returneaza comanda, se opreste din aceasta taxa de transport.
Produse excluse, fara drept de returnare
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate (cutia nedeschisa), cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:
a. Licente software);
b. Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta etc);
c. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire / igiena personala, casti);
d. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);
e. Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestat catre consumator);
Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
9. Limitarea responsabilitatii pentru alte site-uri, server, browser
Site-ul este gazduit de serverele unei terte firme. https://www.bricomall.ro/ nu va putea fi facut responsabil pentru eventualele erori aparute pe site indiferent de motivele aparitiei lor, acestea incluzand modificari ale site-ului, setari, sau actualizari ale bazei de date, cum de asemenea nu va putea fi raspunzatoare pentru erorile aparute datorita folosirii anumitor browsere pentru vizitarea site-ului ori pentru actualizarea produselor si a preturilor.
10. Reclamatii
Orice problema legata de livrarea produselor comandate o puteti adresa catre adresa de mail contact@https://www.bricomall.ro/
11. DECLINAREA RESPONSABILITATII
Exista posibilitatea unor diferente intre imaginea produsului prezentata pe site si produsul fizic, in sine, mai ales cu privire la nuanta culorii acestuia, a designului ori in ceea ce priveste accesoriile. Acestea nu afecteaza functionalitatea ori destinatia produsului.
12. Litigii si dispozitii finale
Orice alta problema legata de produsele si serviciile prezentate pe site se va solutiona pe cale amiabila in termen de 30 de zile de la data sesizarii in scris a problemelor, de catre utilizator. In cazul in care nu s-a reusit solutionarea litigiului pe cale amiabila, competenta revine instantelor romanesti de judecata.
13. Informatii livrare si expediere
Clientul are optiunea de a selecta curierul dorit inainte de finalizarea comenzii.
Plata se face ramburs, odata cu sosirea comenzii.
Taxa de transport este afisata in pagina de comanda, inainte de finalizarea comenzii.
Livram in absolut orice localitate din tara, la tarifele din pagina “Informatii livrare”. Toate aceste preturi includ TVA.
Livrarea produselor comandate se face prin firma de curierat rapid in 1-2 zile lucratoare de la confirmarea telefonica a comenzii.
Plata se face ramburs curierului sau se poate efectua in avans.
Expedierea coletelor se face prin intermediul firmei de curierat rapid, in orice localitate din tara, de Luni pana Vineri (pentru orasele mari se poate opta si pentru livrare Sambata). Pentru fiecare achizitie se elibereaza, fara exceptie, factura fiscala si certificat de garantie, conform legii. Conform Codului Fiscal art 155 alineatul (6), semnarea si stampilarea facturilor în original nu sunt obligatorii.
Regulament Tombola Anului - produs cadou
SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL TOMBOLEI
1.1. Organizatorul tombolei „Tombola Anului” (numita in cele ce urmeaza “Tombola”) este S.C. LIVRARE COLET S.R.L. (denumita in continuare „Organizatorul”), care este inregistrata la Registrul Comertului avand Codul Unic de Inregistrare: 43651606, J40/1642/01.02.2021, Str. Obcina Mare, Sector 6, Bucuresti. Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor mentionate mai jos, de aceea recomandam citirea cu atentie a acestora.
1.2. Tombola se va derula conform prevederilor prezentului regulament oficial (denumit in continuare „Regulamentul”), fiind obligatoriu pentru toti Participantii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul pe parcursul desfasurarii Campaniei, prin intocmirea de acte aditionale la prezentul Regulament, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare de la data publicarii actelor aditionale ce contin aceste modificari.
SECTIUNEA 2. PERIOADA SI ARIA DE DESFASURARE A TOMBOLEI
2.1. Tombola este organizata si se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
2.2. Perioada de desfasurare a Tombolei este 07.08.2020 – 31.12.2021 inclusiv. Dupa data incheierii Tombolei, Organizatorul nu mai are nicio responsabilitate si nu isi mai asuma nicio obligatie in legatura cu orice circumstanta care ar putea eventual conduce la concluzia actualitatii sau continuarii Tombolei
SECTIUNEA 3. DREPTUL DE PARTICIPARE
3.1. Nu sunt eligibili a participa la Tombola angajatii S.C. LIVRARE COLET S.R.L., angajatii agentiilor implicate si nici membrii de gradul I ai familiilor acestora (copii, parinti, frati/surori, sot/sotie).
3.2. La aceasta Tombola pot participa toate persoanele cu domiciliul stabil pe teritoriul Romaniei, cu varsta de minim 14 ani impliniti la data inceperii Tombolei. Mai mult, participantul trebuie sa fie un “posesor” al unei adrese de e-mail in perioada promotiei. “Posesor” este numita orice persoana careia i s-a dat in folosinta o adresa de e-mail de catre un distribuitor de servicii de Internet sau alta organizatie (firma, institutie etc.) care are dreptul sa creeze si sa desemneze domenii asociate cu adresele de e-mail.
3.3. Participarea la Tombola se face automat de catre toti clienti LIVRARE COLET S.R.L prin plasarea unei comenzi pe site-urile noastre in perioada promotionala.
SECTIUNEA 4. MECANISMUL TOMBOLEI
4.1. Tombola se desfasoara prin intermediul magazinelor online detinute de societatea LIVRARE COLET SRL si presupune premierea a 1000 de clienti ai societatii noastre pentru aniversarea a 10 ani de activitate pe piata din Romania.
4.2. Conditiile de participare la Tombola:
Pentru a se valida participarea in cadrul Tombolei, participantii trebuie ca in urma plasarii comenzii sa puna la dispozitie datele de identificare ce trebuie completate de catre toti Participantii si anume :
-
Nume (obligatoriu)
-
Prenume (obligatoriu)
-
Judet (obligatoriu)
-
Localitate (obligatoriu)
-
Adresa de mail (optional)
-
Numar de telefon (obligatoriu)
4.3. Modalitatea de selectare a castigatorilor Tombolei:
Castigatorii vor fi alesi prin software-ul random.org in urma incarcarii datelor de catre reprezentantii LIVRARE COLET S.R.L si vor desemna 1000 de clienti norocosi sa primeasca un produs cadou in valoare de 100 RON
SECTIUNEA 5. PREMIILE TOMBOLEI
5.1. Premiile atribuite in cadrul prezentei Tombole constau in:
-
Casca Bluetooth - pret 100 RON
-
Set 2 perechi Ochelari de condus zi/noapte HD - pret 100 RON
-
Ceas barbatesc Classic curea piele PU - pret 100 RON
5.2. Premiile se vor livra prin curier rapid, prin societatile DPD, Urgent Cargus sau GLS. Costul de livrare va fi suportat integral de catre client si va avea o valoare de 34.90 ron
SECTIUNEA 6. RASPUNDEREA ORGANIZATORULUI
6.1. Imposibilitatea castigatorului si/sau a persoanelor care il reprezinta legal de a intra in posesia premiului din diverse motive, exonereaza Organizatorul de orice raspundere.
6.2. Organizatorul este absolvit de orice raspundere pentru toate prejudiciile suferite de catre castigator si/sau de catre persoanele care il reprezinta legal in legatura cu premiul castigat.
SECTIUNEA 7. CONFIDENTIALITATEA DATELOR
7.1. Organizatorul prelucreaza datele cu caracter personal ale Participantilor la prezenta Tombola in conformitate cu Legea nr. 677/2001.
7.2. Prin comunicarea datelor cu caracter personal in modalitatile indicate in mod expres prin Regulament, participantii inscrisi pentru tragerea la sorti a premiului si castigatorii premiilor Tombolei sunt de acord cu toate prevederile Regulamentului si isi exprima acordul expres si neechivoc, ca datele lor cu caracter personal sa intre in baza de date a Organizatorului in vederea validarii, atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale ale organizatorilor de promotii.
7.3. Organizatorul garanteaza confidentialitatea datelor cu caracter personal ale tuturor Participantilor. La cererea expresa a castigatorului, Organizatorul va asigura acestuia dreptul de acces, dreptul de informare, dreptul de interventie asupra datelor si dreptul de opozitie, in conformitate cu dispozitiile Legii nr.677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, publicata in Monitorul Oficial nr. 790 din 12 decembrie 2001 si normelor emise in aplicarea acesteia.
7.4. Datele cu caracter personal colectate in cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvaluite catre terti, cu exceptia cazurilor in care Organizatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare.
7.5. Informatii suplimentare, precum si Regulamentul Oficial al Tombolei vor fi disponibile in mod gratuit tuturor Participantilor, prin solicitarea acestui Regulament, prin e-mail, la adresa [email protected]. sau printr-o solicitare scrisa la LIVRARE COLET S.R.L. , Obcina Mare nr 5, Sector 6, Bucuresti
7.6. Utilizarea datelor ce au caracter personal se utilizează în conformitate cu Politica de Confidențialitate afisata pe site-urile noastre și vizează conform prezentului regulament – utilizarea datelor de participare în vederea selectării câștigătorilor, informării acestora și înmânării/revendicării premiilor câștigate. Adresa de mail se va putea utiliza în trimiterea de newslettere ce au caracter comercial (marketing și comercializarea produselor și serviciilor LIVRARE COLET SRL) conform mențiunii specifice din cadrul acordului exprimat în formularul de înregistrare.
SECTIUNEA 8. FORTA MAJORA
8.1. Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa si a carui aparitie pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament.
8.2. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea Tombolei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform art. 1351 Cod civil. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice Participantilor la Tombola existenta acesteia in termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.
Prin acceptarea termenilor si conditiilor din pagina de comanda, clientii nostri sunt de acord sa primeasca oferte prin intermediul newsletterului, al campaniilor de tip telemarketing sau al campaniilor sms, derulate fie direct, fie prin societatile noastre partenere identificate prin codurile unice de inregistrare: RO50169902, 46227223 si RO45523239